Τετάρτη, Ιανουαρίου 24, 2007

Διαδικτυακές Δημοσκοπήσεις

- Γιατρέ μου το ξέρετε ότι είμαι σε μια διαρκή διαμάχη με όλους και με όλα.
- Φυσικά. Γι αυτό έρχεστε εδώ. Πείτε τα!
- Γιατρέ μ' αρέσεις. Όπως καταλαβαίνεις πάλι κάτι με εκνεύρισε..
- Είμαι όλος αυτιά.
- Χαζεύω στο ίντερνετ...ώρες ατελείωτες..δεν ξέρω αν ψάχνω κάτι συγκεκριμένο..πιστεύω όμως ότι άμα το βρώ θα το καταλάβω..
- Λοιπόν;
- Λοιπόν, μου τη δίνουν αυτές οι δημοσκοπήσεις που βάζουν στο πλάι όλα τα ειδησεογραφικά και ενημερωτικά site.. Τι πιστεύετε για το ένα, τι πιστεύετε για το άλλο;
- Δεν είσαι υποχρεωμένος να απαντήσεις όμως.
- Ίσα ίσα! Πρέπει να απαντήσω! Να τους δείξω ότι υπάρχω! Ότι η γνώμη μου έχει δύναμη!
- Κι εγώ που νόμιζα ότι οι απαντήσεις είναι ανώνυμες και "χωρίς καμμιά επιστημονική σημασία" όπως λένε όλοι.
- Ναι, δε λέω, αλλά και μόνο που ψηφίζεις αισθάνεσαι μια δύναμη.
- Και λοιπόν; Αφού το να απαντάς σε μια τέτοια δημοσκόπηση σε κάνει να αισθάνεσαι δυνατός, τι είναι αυτό που σου τη δίνει;
- Οι επιλογές που προσφέρουν προς απάντηση. π.χ σε ρωτάνε για κάτι που έχει 2 πιθανές απαντήσεις..
Ποιός πιστεύετε ότι ευθύνεται για τα τρία κακά της μοίρας μας;
α) ο Α
β) ο Β
γ) Κανείς
δ) Και οι δύο
ε) Δεν γνωρίζω δεν απαντώ
Πάντα οι ίδιες επιλογές..
- Δεν σε καλύπτουν;
- Όχι. Θα ήθελα και μία έκτη που να λέει:
στ) Δε με νοιάζει ή Στ' αρχ... μου ή Να πάνε να γαμ... και οι δύο ή κάτι τέτοιο.
- Μα αυτό δεν θα έδειχνε την έλλειψη ενδιαφέροντος από μέρους σου;
- Ακριβώς. Δεν είναι όλα τα πράγματα στη ζωή άξια λόγου, αλλά η ηδονή του να μπορείς να τα εκμηδενίσεις κι άλλο, είναι ανυπέρβλητη.
- Κατάλαβα. Θέλεις να υπάρχει διαθέσιμη και η επιλογή που να υποδηλώνει την αδιαφορία σου για το θέμα.
- Ακριβώς!
- Κάτι που να λέει στον συντάκτη ότι θα μπορούσε να έχει διαλέξει μια πιο ενδιαφέρουσα ερώτηση.
- Σωστά!
- Άσχετα αν το γεγονός ότι απαντάς δείχνει ένα πρωτογεννές ενδιαφέρον, εσύ θέλεις να δηλώνεις το "μη ενδιαφέρον" σου.
- Γιατρέ σκίζεις! Συνέχισε..
- Να συνεχίσω;...χμμμ...ναι ... Λοιπόν ακού:
Δε με νοιάζει ή Στ' αρχ... μου ή Να πάς να γαμ... ή κάτι τέτοιο.
- Γιατρέ είσαι ο ήρωάς μου. Με "έφτιαξες" πάλι. Φεύγω να προλάβω..
- Τι να προλάβεις;
- Κάθε μέρα στις 6 το απόγευμα ανεβάζουν τη νέα δημοσκόπηση. Θέλω να είμαι ο πρώτος που θα απαντήσει. Θα τους δείξω εγώ!...
- ...