Σάββατο, Οκτωβρίου 27, 2007

Ναι, ξέρω

- Καλώς τον.
- Γιατρέ μην κοροϊδεύεις.
- Τι θα κάνω με σένα;
- Ξέρω γω; Μήπως να με βοηθούσες λιγουλάκι;
- Αν σε βοηθήσω, θα σε χάσω.
- Μα τι είναι αυτά που λες; Δεν πρέπει να με βοηθήσεις;
- Και μετά; εμένα ποιός θα μου κρατάει παρέα; εμένα, ποιός θα με βοηθήσει;
- Χμμμ... αυτό δεν το είχα σκεφτεί ποτέ. Δεν με ένοιαξε ποτέ.
- Από απόψε λοιπόν, ξέρεις κι εσύ πιο πολλά για μένα. Καιρός να αρχίσεις να νοιάζεσαι.
- Ναι, ξέρω...
- Ωραία.
- Που το είδες το ωραία. Αν σε βοηθήσω θα σε χάσω. Καληνύχτα γιατρέ.
- Καλημέρα να λες.

2 σχόλια:

black fairy είπε...

Πείτε μου γιατρέ...
Πού κρύβατε το Blog σας τόσον καιρό; Πολύ μου άρεσε! Είναι σοβαρό αυτό; Θα πεθάνω..;

Doctor RZ είπε...

Καλως ήλθες black fairy.
Να πεθάνεις;
Μπα...Άλλωστε απ' όσο θυμάμαι οι νεράϊδες δεν έχουν τέτοια γήινα προβλήματα...