Παρασκευή, Νοεμβρίου 02, 2007

Λαθος συγχρονισμός

- Έλα ρε δόκτωρ. Μας κοροϊδεύεις; Ξέρω ότι σε πρήζω μερικές φορές, αλλά να σκηνοθετήσεις και ολόκληρο ταξίδι για να σταματήσω να σε παίρνω;
- Άσε το δούλεμα σε παρακαλώ. Έχασα την πτήση μου.
- Μα πως γίνεται αυτό; Εσύ ξύπνησες άγρια χαράματα.
- Δε λέω. Η ώρα σωστή ήταν. Η μέρα όμως, δεν ήταν..
- Άργησες; Μια ολόκληρη μέρα; Σαν τη ζωή ένα πράγμα;
- Ακριβώς. Δεν γίνονται όλα στο χρόνο που τα θέλουμε. Δεν σου έχει τύχει π.χ. να ερωτευθείς μια γυναίκα κι αυτή να κοιτάζει αλλού;
- Καταλαβαίνω γιατρέ.. Λάθος συγχρονισμός.
- Εσύ τελικά θα γίνεις καλύτερος από μένα μου φαίνεται.
- Μπα..ακόμα σουρωμένος είμαι. Και νομίζω πως θα καταρρεύσω σε λίγο. Τόσες ώρες ξύπνιος..
- Άντε καλή ξεκούραση. Καληνύχτα.
- Καλημέρα να λες.

2 σχόλια:

mc είπε...

Κατηγορείς τον "δόκτωρ" όμως κι εσύ σκηνοθετείς όλη σου τη ζωή..

Doctor RZ είπε...

Τον δόκτορα δεν θα μπορεούσα να τον κατηγορήσω γιατί είναι ο ήρωάς μου. Πότε, πότε τον πειράζω λίγο για να έχω την ψευδαίσθηση ότι μειώνεται η απόσταση που μας χωρίζει.
Όσο για τη σκηνοθεσία, νομίζω πως απαιτεί γνώση. Κι εγώ, πάει πολύς καιρός που τα ξέχασα όλα. Άδικος κόπος.
Καλώς ήρθες.